Volgers

vrijdag 27 juli 2018

Geordend

Goedenmorgen,
hier even een heel ander berichtje.

Sommige van jullie weten misschien dat ik nogal geordend ben.
Ik heb al mijn snijmallen aan een deur zitten, en de verpakkingen daarvan die heb ik gewoon netjes in een schuif liggen.

Maar wat deed ik voorheen, als ik een snijmal had gekocht, dan stans ik hem uit gewoon goedkoop cardstock van de Action, die blok met die witte en gele vellen erin.
Plakte het achterop in de verpakking zodat je goed kon zien hoe de stans er uit komt te zien.

Maar wat ik nog mooier vondt, en dat was even een klusje..ik ging alles opnieuw uitdraaien, en in een A4 ringsmap stoppen.
Dit heb ik nu al een aantal jaren al zo..dus is het nu een kwestie van netjes bijhouden wat me ook aardig lukt.


Ze zitten op een witte cardstock vel geplakt en in een insteekhoes gedaan, en zo heb ik dan alles in een map.
En zie ik heel snel welke merk mal ik heb gebruikt op mijn creatie..
Want alles staat erbij geschreven met potlood.



Ik vind het erg prettig werken zo, en blij dat ik zo ooit eens begonnen ben...jeetje als ik het nu zo moeten doen ben ik wel even zoet.
Maar mij kennend ja..ik ging het nog doen ook.


Benieuwd of jullie ook zoiets hebben met je mallen..met de magnolia stempels deed ik hetzelde, maar daar ben ik wel mee achter gebleven.



Wilde het even laten zien aan jullie,


groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl


2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een idee maar of ik nog kan achterhalen welke mal welk nummer geen idee. Weet nu soms al niet meer wat bij elkaar hoorde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Oma Nel, ja dan wordt de klus nog groter door te gaan googlen, maar het moet leuk blijven toch.
    Ik ben echt blij dat ik er jaren geleden zo mee begonnen ben. Mijn vader was altijd erg geordend in zijn garage met gereedschap en potjes met schroefjes enzo, ik vond dat altijd zo mooi en netjes, denk dat ik het geerfd heb :)

    BeantwoordenVerwijderen