Volgers

donderdag 26 juli 2018

Bday

Goedemorgen.

En heb nog een extra kaartje voor jullie die ik laat zien. Afgelopen zondag met wat vriendinnen zitten freubelen bij mij onder de afdak, dat was net te doen.
Want wat een hitte is het toch he. Maar met af en toe een windje was het aardig uit te houden.

Dit is een mannen verjaarskaart en een challenge van Dutch Doobadoo.


Dit model is nr. 470.713.665, ik had hem zelf niet maar mijn vriendin wel. Sprak mij eerst niet zo aan, maar nu ik ermee bezig was, is hij toch leuker als ik dacht.

Het design papier is een paper pad van Studio Light PPSL26.


De stempel happy is van Noor!Design 6410/0079.


Ik heb een inkeping in het design gemaakt en daar het labeltje ingeschoven, hier kun je je persoonlijke boodschap op zetten.
De slinger heb ik gemaakt door de kleine ticketkaartjes uit het design te knippen en aan een touwtje te hangen.


En de afbeelding is van Gerdas Hobbyshop GH3179.
De ovale mallen zijn van Crealies XXL.

En zo is mijn mannenkaartje geworden, want voor mannen dat blijft altijd moeilijk.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten