Volgers

woensdag 25 juli 2018

Lichtjeskaart

Goedemorgen,

Vrijdag 13 juli had ik een lichtjeskaart gemaakt bij Daisy Martens in Waspik samen met een vriendin.
Ik had het nog niet helemaal afgewerkt..nu inmiddels wel, dus vandaag dit late blogberichtje.

Het was een erg leuke workshop.
Ik dacht dit is niks voor mij om dit lichtjes zelf werkend te krijgen, maar hoe vaker ik erna kijk, hoe meer ik het een uitdaging vindt om het zeker nog eens te proberen.
Dus wie weet...het is dat ik de lichtjes niet thuis had...vroeger had mijn man die wel ergens liggen.


Het linkse gedeelte had ik thuis afgemaakt zelf nog een iets bijgeplakt..hartjesmal van de Action. En hier en daar met 3d pearl paint wat gekliederd.
Ook heb ik de 3d pearl paint op het 3d foamtape gedaan, zodat de witte rand niet teveel opviel.

Het is een mooi herfst tafereeltje geworden vindt ik.



Hier zijn de lichtjes uit.



En hier zie je ze aan, helaas eentje werkt niet..voordat ik hem inelkaar zette werkte het wel...met de opbouw deed de onderste het niet meer.
Het was best een kunstwerkje om dit te plakken zodat alles werkt. Een leuke uitdaging ook wel.

Het was een zeer gezellige en leuk workshop.



Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten