Volgers

vrijdag 24 augustus 2018

Let it snow...

Hallo, vandaag de 2de sketch van augustus van ons knutselgroepje.


Ik heb een kraft tasje gebruikt..deze is van Kimya verpakkingen. Ik had ooit een verrassingpakket gekocht..en daar zaten een heleboel tasjes en labels enzo allemaal in.
Was daar wel blij mee, want kan ik voorlopig mee vooruit. Dus echt geen miskoop geweest.

Bij deze sketch heb ik gekozen voor een kerst thema.
En hier kun je een mooi kadootje voor onder de boom indoen.
Op de label schrijf je voor wie het is of een lieve groet.
De label is van Marianne Design LR 0188.


Deze bloem is ook van Marianne Design LR 0435. Heb op de randjes wat struktuurpasta gedaan van Dutch Doobadoo voor een sneeuw effect. Heb hetzeflde gedaan op de takjes en lang het afdrukje van dat uiltje.

Deze stempel is van Leane Creatief bv nr.55.9845 en is met distress inkt ingekleurd.
Dit had ik nog liggen. Heb zoveel ingekleurde afbeeldingen nog liggen eigenlijk.
Was een fase van inkleuren met inkt, en dan weer met de Brushmarkers.


De takjes zijn met een pons uitgestanst.
En de ronde mallen zijn van Crealies XXL.
Het design papier wat ik gebruikt heb is van Deco Time DS481-06.
Ook dit heb ik al een hele tijd in mijn kast liggen.


De mini sneeuwsterretjes is een randstans van Craft Emotions 115633/0703 en heb deze losgeknipt en hier en der over het kaartje geplakt.

De randpons met de kaarsjes had ik gescoord op de creaspektakel in Kampen voor 2,50.
Super leuk is hij.
Met een witte gelpen wat aangezet in het brandend gedeelte.


Dit was mijn creatie voor ons groepje.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten