Volgers

zondag 26 augustus 2018

Noel...

Hele fijne zondag iedereen,

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik afgelopen woensdag op een workshop heb gemaakt met onze vriendinnengroep.


Ik had ook gekozen voor een kerstkaartje, maar je mocht ook wat anders maken en je mag ook je eigen design papier bij elkaar zoeken.
Ja dan ga ik voor roze en bruin, mijn lievelingskleuren.

Ik ga altijd naar Hobbyhoeve in Hoeven, dat is met de fiets te doen maar met al je materiaal die je bij hebt gaan we mooi met de auto.
Maar als ik zomaar wat nodig heb dan pak ik gerust mijn fiets, dan ben je ook weer even in beweging, want zeg nou zelf..wij hobbyisten zitten toch wel erg veel.

Ik zal hier de link doorgeven van haar winkel... je kunt er echt alles verkrijgen en heeft ze het niet dan zorgt ze wel dat ze het voor je besteld, dus hele goede service ook. Ik kom er al jaren met plezier.

https://www.hobbyhoeve.nl/


Het design papier wat ik gebruikt heb is van Noor!Design Rustic Christmas 6011/0541.
Deze poinsettia is van Joy!Crafts 6002/1048, zitten zulke kleine details bij.
Bij mij wat moeilijk te zien misschien want ik heb nogal bewerkelijk papier gebruikt en wilde in dezelfde stijl als mijn kaart blijven.
Maar die meeldraadjes zitten er zelfs ook bij, zo mooi.


De basiskaart is een Dutch Doobadoo mal 470.713.670 en Noel is ook van Dutch Doobadoo 470.713.662.

De hertjes zijn van Joy!Crafts 6002/1019.
Ik heb met wat struktuurpasta van Dutch Doobadoo wat sneeuw effect aangebracht op de letters en de bloemen.
Op de hertjes heb ik met een witte gelpen wat accenten aangebracht. En ze liggen op een bedje van ijskristal van Viva.


De binnenzijde heb ik ook maar beplakt..en je hier nog gewoon je persoonlijke tekst op kwijt want het is erg rustig papier van kleur.



Groetjes,


Elly

fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten