Volgers

maandag 27 augustus 2018

25?

Hallo lieve volgers,

Afgelopen zaterdag was onze dochter jarig, en jawel 25 jaar alweer!!
Jeetje wat vliegt de tijd.


Heb er maar een grappig kaartje van gemaakt, vind het voor je eigen gezin een kaartje maken een stuk moeilijker dan voor anderen.
Of het komt omdat je dan kritischer bent, of omdat de kaarten uiteindelijk weer naar mij terug komen en ik het gevoel heb dat ik ze voor mezelf maak haha, ik weet het niet.
Maar ben er wel tevreden over...een verjaardag zonder kaartje dat kan gewoon niet!!


De hartjes heb ik gemaakt met een Olba pons tang.
Het design papier is van Craft Sensations.

Dit plaatje is van Syta van Gelderen.


Het flapje met de varkentjes kun je naar boven vouwen...en er zelfs nog uitschuiven.
Dit model had ik van een andere knutselvriendin..ik had ooit eens kaartje met mijn verjaardag gehad  van haar en vond het een leuk model.
En netjes gevraagd of ik het mocht namaken.

Deze handlettering stempel is ook van Craft Sensations.


Het vuurwerk heb ik gestempeld met Versa Magic kleur Pixi Dust.


En hier dan ruimte om je eigen persoonlijke tekst te kunnen schrijven.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten