Volgers

woensdag 29 augustus 2018

verjaars kalender...

Goedemorgen,

En weer een deel van de verjaarskalender af...nu nog 3 maanden oppimpen en echt klaar.



Welke kleuren oxide inkt ik allemaal gebruikt heb weet ik niet meer, had dit niet genoteerd toen ik ermee bezig was.

De slippertjes zijn van Boekenvoordeel, de bijtjes en de honinggraat is van Craft Sensations, en Zomer is van Dutch Doobadoo stencil alfabeth.

Zoals je ziet doe ik er ook lege pagina's bij, zodat er genoeg verjaardagen op geschreven kunnen worden.
Ik heb dit bestempeld met stippels van Craft Emotions 130501/1700.

Ook de achterzijde van de maand is met stippels bestempeld.


Vintage sticker is van Deco Time (Action) en de swirl is van Noor!Design 6410/0537.
Heb bij elke maand een randje gedoodeld met een zwarte fineliner, maakt dit kleine kaartje net wat af. Maar je moet wel van houden.


Bij juli en september heb ik nog een ink spray overheen gespoten, dat geeft een mooi blinkend effect, wat je hier op de foto niet terugziet helaas.


Ja 11 september it's my Birthday!
Dat Birthday heb ik ooit eens bij de Action gescoord.


Groetjes,


Elly

fb pagina: CreaEl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten