Volgers

donderdag 30 augustus 2018

Okt/nov/dec...

Goedemorgen.

En ja hoor mijn verjaardags kalender voor de rolodex is af.
Had mezelf er even goed aan toegezet om het nu netjes af te maken,
Want elke week komt er wel weer wat tussen wat ik dan weer leuk vind om te maken.



De metalen libelle die hier op zitten komen van de Action vandaan.
Op alle pagina's heb ik weer met de ink spray's gewerkt, vooral bij oktober en november zit goud op, dat blinkt echt wel mooi.


Hier zit een wooden figure op van Craft Sensations, deze heb ik geverfd met de 3d pearl paint ook van Craft Sensations.
Je kunt er geen mooie parels mee maken, maar wel mee verven zoals ik hier gedaan heb, in de kleurtjes van het kaartje. Of met een sponsje op een mask gebruiken, dat gaat ook heel goed.


En de laatste December, de sterren randmal is van de Action en heb ik bewerkt met Metalic Gilding Polish, kleur Pearl Lustre.
De mal heb ik nog een keertje uitgedraaid op goud papier, zodat ik nu wat losse sterretjes hier en daar op kon plakken,  de kandelaar ook, en die komt ook van de Action.

Zo en nu kan ik iedereen gaan opschrijven die ik op mijn kalender wil hebben.
Ik doe dit zoals ik eerder al eens vermeldde met potlood, dit kun je altijd weer uitgummen zodat niet niet het gehele kaartje opnieuw hoeft te doen, of aan het doorstrepen bent. Want dit gebeurt nogal eens.

Hoop dat jullie het mooi vonden ik ben er wel blij mee, en mijn oude verjaarskalender mag nu bij het oud papier, die heeft jaren dienst gedaan.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten