Volgers

zaterdag 1 september 2018

Bedankt...

Hoi hoi,

dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die op mijn oproepje reageerde op fb.
Ik had gevraagd om lintjes te sparen voor mij die uit kleding komt, de meesten vinden deze lintjes lastig en knippen ze gelijk eruit.
Ja en als je ze dan toch weggooit, dan heb ik ze heel graag.



De basis is van Studio Light SL115. En het design papier hier op de voorzijde is van Craft Sensations Soft Romance.
Aan de zijkanten heb ik bakers twine franjers gemaakt, was wel even een klusje.


Wel wat geknoopt anders schieten ze zo los.


De binnenzijde is het design papier ook van Craft Sensations maar dan van Engeland.
Het plaatje is van Gerdas Hobbyshop GH3214.
Komt hier wat donker over maar dat komt door de zijflapjes die schaduw geven.




Dit takje is van de Action.


Heb een label gemaakt en hier aan de achterzijde ruimte om wat op te schrijven.

De tekst is van Joy!Crafts 6410/0020.
En het vuurwerk is van de handletteringset van de Action.

Ik hoop dat de ontvangster blij is met mijn bedank kaartje voor haar, want wat ze me toegezonden heeft was wel zo veel!


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten