Volgers

zondag 2 september 2018

Follow your heart...

Goedemorgen,
vandaag een blog bericht op zondag...

Dit kadootje is gister gegeven..dus kon niet eerder online gezet worden.


Ons nichtje was jarig en houd erg van paarden en is voor het eerst naar de middelbare gegaan.
Tja dan moet je even wat maken toch.

Desig papier is van Craft Sensations, en de afbeelding van het paard is van Gerdas Hobbyshop GH3214.
Het randje aan de linkerkant is van Craft Emotions1156/0701.

En het hartje is van Studio Light SL125.



Deze brad is van de Action, ook al een oudje wat ik had liggen..follow your heart staat erop.




Dit model heb ik nagemaakt van wat Tiets eens online had gegeven een workshop.
Links zaten er dan heel veel labels in..ik heb het nu rustig gehouden..
Ook wel labels erin gedaan, maar dan anders.
En deze labels zijn dan onze kaartjes voor te feliciteren.

Rechts is een kraft A6 notebook van de Action, ze zijn verpakt per 2. 
Heb de elastiek losknipt en dit hergebruikt als sluiting voor dit mapje.



Deze randborder is ook van de Action.


Deze labels heb ik gemaakt met de tag pons van Vaessen.
En de links heb ik een envelopje op gemaakt daar zat het geld in.
Dit is van de enveloppen mal van Joy!Crafts.

De tekststempel is van Boekenvoordeel.


In het midden nog een pen..ook deze komt van de Action en is vastgemaakt met een lintje in dezelfde kleur als het design papier.
Helaas is de foto in het midden wat te donker.


Deze was weer super leuk om te maken en ook zo gedaan.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten