Volgers

maandag 24 september 2018

Believe...

Goedemorgen.

Bij De Egel is er weer een nieuwe challenge gestart en dit keer met het thema..Nieuw begin.

Ik heb een mini boekje gemaakt met de tabs van Mery's van Joy!Craft 6002/1161.


Bij dit thema dacht ik aan een kennis die in scheiding is en dus een nieuwe start moet gaan beginnen..voor haar heb ik dit nu gemaakt. En om gelijk een boost te geven.

Afbeelding is Gerda's Hobbyshop GH3214.
Believe is van Marianne Design COL1458.
Aan de zijkanten wat gedoodeld met een fineliner.


De klok staat ook voor om vooruit te gaan..
Deze is ook van Marianne Design CR1234.
Achtergrond stempel is van Studio Light BM11, had ik laatst gewonnen bij fb pagina Kaarten Maken.
In het midden van de wijzers met een blauwe pearl pen een parel gezet.


Het design papier met die hartjes en deze blinkende blauwe takjes is van Craft Sensations Mix&Match.

Envelopje is van Joy!Craft..is zo'n grote stencil waar meerdere envelopjes opzitten om uit te tekenen.
Klein kaartje waar persoonlijke tekst op komt te staan.
Hartje rechts onderin is uitgeknipt uit het design papier.


Hier de letters die ik veel gebruikt zijn van Craft Emotions 115633/0164.
Afbeelding is van Pion Design PD1624.

Tekst zegt al genoeg: You can do this.


Heb het boekje laten sluiten met twee blauwe satijnen lintjes.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten