Volgers

vrijdag 21 september 2018

Merry Christmas...

Goedemorgen...

Vandaag heb ik een paarse kerstkaart gemaakt...
een fb vriendin houdt erg van paars en daardoor kreeg ik wat inspiratie.


Dit is een mal die ik gewonnen had bij Dutch Doobadoo, dus ook gelijk uitgeprobeerd.
470.713.623.

Het onderste design papier is van Craft Sensations, en met de bovenste heb ik met oxide inkt gedaan:
Seedles preserves, Spun sugar en Peeled Paint.


Bovenin een leuk paars kanten strikje gemaakt met daaraan een lint met kraaltjes...die komen ooit van de Action vandaan, met kerst lagen die er toen.


Het mooie plaatje komt uit een hobby tijdschrift en is van Studio Light.

De ronde mal is van Marianne Design CR1147 en de tekststempel ook van Marianne Design CS0980.


Deze 2 steeksterretjes zijn van Marianne Design en de rechtse heb ik bewerkt met 3d pearl paint, hij was groen..komt hier wat anders over.
De takjes zijn met een pons gemaakt. En wat strass steentjes erop.

En deze kaart is ook weer klaar om tegen die tijd verstuurd te worden.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten