Volgers

woensdag 10 oktober 2018

Merry Christmas...

Goedemorgen...

Met de kerstballen mal van Dutch Doobadoo 470.713.680 heb ik deze creatie gemaakt.


Het design papier zijn beiden van Craft Sensations..de rechtse komt uit het kerstblok van dit jaar, en de lnkse komt uit het blokje Mix&Match Dreamy feelings.


De afbeelding van de vogeltjes is van Hobby voordelig HV060.
Over de gehele creatie heb ik gespetterd met gesso, krijg je wat sneeuw effect heel subliem.

De ovale mallen zijn van Crealies XXL.


Het lintje heb ik ooit eens bij de Aldi gekocht, die lagen er toen tegen de kersttijd.
Zitten leuke belletjes en houten sterretjes aan.


Deze stempel van Docraft PMA907967 heb ik gedaan met witte embossingpoeder.

Ik heb die blauwe glimmende hulst ook nog extra uit het design papier geknipt, want ze vielen iets teveel weg, en voor wie ik deze kaart maakte, was juist weg van dit.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten