Volgers

vrijdag 12 oktober 2018

Voor de laatste dagen...

Goedemorgen.

Ik ben nu eens bezig geweest met een canvas doek van de Action.
Die platte, niet waar dat hout nog achter zit.
Eigenlijk was ik er eens aan begonnen een paar maanden geleden, maar op de een of andere manier werd het niks.
Dus opzij gezet...en nu toch maar gepakt, gesso erover gedaan..en opnieuw beginnen met een ander doel Kerst.


De kleuren die ik hier gebruikt heb van de Oxides zijn: Peeled paint, walnut stain, candied apple en aged mahogany.
Verschillende masks van Dutch Doobadoo gebruikt.
Ben voor de eerste keer te werk gegaan met Shimmer powder..de kleur Atlantis Burst.
Dit is leuk spul..strooi niet teveel want het geeft echt heel veel kleur. En een hele mooie glim zit erin.

Ook struktuurpasta heb ik gebruikt en langs de randjes met Eis effect van Viva bewerkt.
Helaas is dit op sommige stukjes gaan verkleuren, denk dat de oxide gaan werken is, want de pasta is natuurlijk ook vochtig.


Deze mooie bloemen zijn van Marianne Design LR0435.


Deze sterren zijn eerst bewerkt met Gilding polish en daarna uitgestanst. Deze mal is van Marianne Design CP1447.

De stempel My Wish List is van Joy!Crafts 6410/0105.


Deze stempel: Voor de laatste dagen van dit jaar veel gezelligheid met elkaar, is van Amy Design ADCS10018.


Afbeelding is van Jellie design JD0037.
En de mal rondom is van Marianne Design CP1447.



De mini sterretjes is van de randmal Craft emotions 115633/0703 die ik dan weer losknip en hier en daar op het doek plak.
De zwarte kerstster is een stempel van de Action.


Een rietjes doormidden geknipt en samen zo met een strikje erbij maakt het wel een leuk geheel.
De takjes rechts heb ik met een pons geponst. En zo heb ik het draadje van de lichtjes kunnen verstoppen.



Het effect met licht aan is niet zo mooi op foto te krijgen.

Ik vindt het erg mooi geworden..


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl








2 opmerkingen: