Volgers

maandag 19 november 2018

Ienie minie kerstlijstje...

Goedemorgen,

Hier een heel lief klein linnenlijstje.


Hier doe ik mee aan een moodboard challenge november, van Craft Addiction Mixed Media.

Dit is de moodboard:

Ik heb mijn inspiratie gehaald uit het roze plaatje met de gele zon.

Dit hele kleine lijstje op standaard komt van de Action.
De ondergrond heb ik met Oxide bewerkt, Picked Raspberry en Worn Lipstick.
Daaroverheen met gewone distress inkt, Fossilized Amber wat sterretjes opgezet...ze zijn bijna niet zichtbaar. En met shimmer powder van Nuvo dat gelige opgezet wat ook een beetje blinkt.



De donkere sterretjes is met Pure sheen glitter van Nuvo gedaan, is met een mask stencil opgezet.

De slingerrand is van Marianne Design CR1392 en is bewerkt met Inka Gold.


Deze bloem is ook bewerkt met Inka Gold en is van Marianne Design LR0435.
De witte sterretjes is van Craft Emotions 115633/0703.


De ijzerdraadjes komen van een tuincentrum ze zijn zeer soepel. Heb er een groene en een gele tussengedaan.
Met een prikker heb ik ze wat gekruld.

En als laatst heb ik wat spetters met gesso gespetterd over het gehele lijstje.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl






2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Elly. Nog even over je reactie dat je geen melding krijg als iemand iets geplaatst heeft. Je kan naar blogger gaan en dan naar de leeslijst. Daar zie je alle nieuwe blogposten. Succes. Kan je het niet vinden, laat het me weten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ik heb het nu gevonden..wist ik niet maar zal er nu vaker zo daarheen gaan, dank je.

      Verwijderen