Volgers

woensdag 21 november 2018

De kerstkaarten...

Hoi hoi.

Deze kerstkaarten die ik vandaag laat zien, die heb ik (niet schrikken) vorig jaar met kerst al gemaakt.
Ik zat toen al goed in de flow.
Denk je ik maak er even een heleboel..en wat blijkt kom je er nog te kort..


Ik zal hier alleen vertellen wat ik al ondergrond gebruikt heb, want dat had ik alleen genoteerd de rest niet.

Oxide inkt: Walnut stain, fired brick en broken china.
Daaroverheen heb ik een inkspray gespoten: Pearl blue en Glimmer gold.
De takjes zijn aangezet met Dutch doobadoo pasta.




En deze in wat fellere kleurtjes.

Oxide inkt: Fossilezed amber, Candled apple en Cracker pistachio.



Inmiddels zijn ze ook al geschreven.

Benieuwd of ik het dit jaar weer zo ga doen...de 2 vorige jaren wel..je zit wel in de goede sfeer om met kerst kerstkaarten te maken.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




2 opmerkingen: