Volgers

vrijdag 23 november 2018

Klein doosje...

Hallo, wat ik vandaag laat zien is ook van 1 van de gewonnen mallen die k eens gewonnen had.
Was er toen best veel.


Dit is een Dutch Doobadoo mal 470.713.049.
Het design papier is van Deco Time van de paper craft set wat een hele tijd geleden bij de Action lag.


Fijne dag is een mal van Craft Emotions 115633/0164.
Het hartje zat ook bij deze design papier set, was een uitdrukvel. Heb dat wat opgebold.



Deze leuke bloemetjes zien jullie bij mij vaker verschijnen op creaties, ze zijn van Joy!Crafts 6002/0268, de hortensia snijmal is het.



Een papier rietjes erdoorheen gehaald..vond het leuk om er als sluiting bloemetjes op te maken.
Net wat meer afgewerkt. Deze bloemetjes zijn van Marianne Design CR1350.
Ik heb ze dubbel uitgedraaid zodat ze dan ook gelijk wat steviger worden.

Het gaatje in de bloem heb ik met de crop a dile gemaakt.




In het doosje een mini kaartje gemaakt, en je zou er wat lekkere bonbons in kunnen doen, 2 stuks ofzo.



De borduurmal is van Marianne Design 1454.
Ik had geen geduld en wilde toen gelijk aan de slag, dus had totaal geen voorbeelden gezocht als borduurpatroon, dus zelf maar wat verzonnen.

Want veel van mijn creaties zijn al veel eerder gemaakt dan dat ik ze hier laat zien.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan Elly.
    Een gaaf idee om op de zijkantjes van de rietjes bloemetjes te doen.
    En inderdaad vullen met kleine kaartjes kan ook.
    Leuk idee!!!!
    Ik had ze gevuld met babysokjes.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Giny. Voor kerst heb ik ze ook al gemaakt met wat leuks erin..maar dat zie je later nog verschijnen op mijn blog 😉
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Dit is een super mooi doosje Elly. Mooi bewerkt en inderdaad geschikt voor diverse dingen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Jij ook een mooi weekeinde.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig doosje , zo mooi versierd met de bloempjes echt heel leuk.
    Leuk idee met de rietjes. Nog een fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen