Volgers

vrijdag 30 november 2018

Soms...

Goedemorgen.

Met deze kaart doe ik voor de eerste keer mee met een challenge van Anna Gretha design challenge groep.
Thema was: kraft wit en natuurlijk met een stempel van Anna Gretha erop.

En ik heb een sketch gebruikt van ons vriendinnengroepje..dus gelijk 2 vliegen in 1 klap.



Super mooie Knuffel stempel.
Heb ik geplakt op een doily van Joy!Crafts 6002/1141.

Je ziet een beetje van de rechtse bruine kraft dat ik die bewerkt heb met een embossingfolder.



En ook het witte cardstock bewerkt met hartjes embossingfolder. En de middelste witte strook heb ik bestempeld met stippels van Craft Emotions 130501/1700 en met Versa Magic Ginger bread gedaan.

Zo krijg je toch wat effect in je witte cardstock.
Want is wel een uitdaging om alleen bruin en wit te gebruiken.

De onderste kraft heb ik met wit versa magic gestempeld een achtergrond stempel van Joy!Crafts 6410/0024.

En ik vindt het nog een mooi kaartje geworden.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




4 opmerkingen:

  1. Hoi Elly, je hebt een prachtige kaart gemaakt met de leuke stempel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit en kraft is altijd een mooie combinatie. Mooie mal heb je gebruikt, een echte blikvanger.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ik hou zelf erg van kraft ook.
      Mooi weekeinde, groetjes Elly

      Verwijderen