Volgers

maandag 3 december 2018

Wish...

Goedemorgen.

Heb de laatste 2 kerstkaarten voor mijn album bij De Egel.
Het was leuk om te doen om elkaar maand 2 kerstkaarten te maken.

En deze keer heb ik precies dezelfde model gebruikt. De pop up slider card.



Het design papier van deze creaties zijn van Craft Sensations kerst'18.

Afbeelding is van Maja Design Joyous Winterdays.
En Wish is van Marianne Design COL1458.




Papierrietjes opgeplakt met lint met kraaltjes eraan.
De mal waar het afbeelding op zit is van Boekenvoordeel.
Een van mijn allereerste snijmallen, dus echt wel een aantal jaartjes oud.





Ze had een sneeuwbal in dr hand maar ik heb er een watje opgeplakt, geeft een mooi pluizig effect.





Deze takjes zijn Craft Emotions 115633/0180.




Stempel Mery Christmas is van Do Crafts PMA907967.






Hier heb ik een magnolia gebruikt en ingekleurd met de Brush markers.
En ook hier weer watjes gebruikt, zodat het lijkt alsof ze in de sneeuw staat.

De mini sterretjes zijn van Craft Emotions 115633/0703..dit is een rand maar ik knip hiervan altijd alle sterretjes los.

De sneeuwrand bovenin is van Noor design 6002/2036.







Deze tekst stempel is van Amy Design ADCS10018.




En bovenin 2019 nog geplakt aan de treklabel, die is van Marianne Design CR1429.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl







4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Elly. Leuke modellen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja ze waren ook leuk om te maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Hoi Elly, het zijn 2 hele mooie kerstkaarten gemaakt, leuk model en leuke stempels gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen