Volgers

woensdag 5 december 2018

Fijne dag...

Goedemorgen,
dit kaartje is voor ons groepje voor de maandelijkse kaartenketting.


Thema was Herfst en er moest een paddenstoel op verwerkt zijn.
Design papier is van Craft Sensations. En het blad heb ik nog bewerkt met oxide inkt om een beetje de goede kleur te kunnen krijgen. Dit blad is van Marianne Design PS8014.


Deze paddestoeltjes had ik ooit eens jaren geleden op een workshop gemaakt, en had de malletjes (we moesten ze zelf uitknippen) gelukkig nog bewaard. Komt met deze challenge zeer goed van pas.
Het hoedje heb ik bewerkt met transparant embossing poeder van Ranger.
En de stippen is pop up sneeuw.


Deze kleine blaadjes zijn van Joy!Crafts 6002/0580. Ook deze heb ik zelf eerst een kleurtje gegeven met distress inkt om leuke herfstkleurtjes te krijgen.
Ook zie je over de gehele kaart wat druppeltjes zitten, die heb ik met glossy accents gedaan..beetje een dauw effect.
Ook het sisal heb ik gepakt, ik vindt dit zo heerlijk spul, maakt het vaak net af je kaartje.


Fijne dag heb ik ook wat verward opgeplakt, want het lieve kindje gooit zo met de blaadjes dat ik vondt dat de tekst mee mocht doen.
Het plaatje weet ik niet meer van wie hij of of waar ik hem uitgehaald heb..denk uit een tijdschrift ofzo.

Heb het plaatje geprobeerd dezelfde vorm te geven als het blad.


Hier de paddestoeltjes nog een keertje..had de foto wat anders genomen zodat je het effect van dit embossing poeder eens kon zien, maar dat blijft moeilijk weer te geven.

Hoop dat de ontvangster het een leuke kaart vindt.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl









2 opmerkingen:

  1. Hoi Elly wat een mooie blog heb je en dit is een superleuke kaart
    Een fijne Sinterklaas vandaag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cinderella.
      Ja eenvoudig, iemand had me ooit eens geholpen deze blog op te zetten. Nu met die links enzo daar heb ik geen kaas van gegeten, en welke blogs ik volg.
      Jij ook een fijne avond,
      groetjes Elly

      Verwijderen