Volgers

vrijdag 28 december 2018

Merry Christmas...

Goedemorgen,

de kerstdagen zijn weer voorbij, maar hier nog een kerstkaartje voor de challenge #69 van  De Egel.


Challenge was een sketch en er moest een kerstman op verwerkt zijn.
Na een tijdje zoeken tussen mijn blaadjes kwam ik uiteindelijk deze kerstman tegen wat uit een tijdschrift kwam.

Het is eigenlijk een niet zo Elly kaartje geworden..hebben jullie dat ook weleens, ben je lekker bezig en als het af is denk je...euh nee..iets te mooi om weg te gooien, maar niet zo je ding geworden.
Nou dat heb ik dus met deze creatie.

Het design papier wat ik gebruikt heb is van Craft Sensations en DecoTime.


Hier de bloem van Marianne Design LR0435.



De tekst is een reepje uit het kerst design papier van Craft Sensations...ook dat randje wat je onderin ziet.

De rondjes zijn van Crealies XXL.



De mal parellint is van Joy!Crafts 6002/1177 en heb aan elke uiteindes een strikje gemaakt van bakers twine.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





6 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart, maar inderdaad niet wat we gewend zijn van je. Soms komt het inderdaad anders over dan je in gedachten hebt, heb ik ook wel eens.
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een mooie kaart Elly .
    Ik heb het ook soms dat de kaart mij niet aanstaat maar te veel gerief op om weg te gooien soms geef ik deze dan voor een goed doel .
    Alvast een fijne jaarwisseling .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Doris.
    Uiteindelijk is deze kaart toch bij iemand in de brievenbus terecht gekomen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    online gambling

    BeantwoordenVerwijderen