Volgers

dinsdag 1 januari 2019

Mooi nieuw jaar...

Een mooi nieuw jaar!!

Dat wens ik jullie allemaal.
En hoop dat ik jullie dit jaar weer vele creaties kan laten zien en jullie me blijven volgen.



Ik heb hier een memorydex kaartje gebruikt van StudioLight SL121.

Als achtergrond heb ik met oxide inkt gewerkt: tea dye en spun sugar.
Shimmer powder van Nuvo eroverheen kleur: solar flare.

Een mask van de Action genomen en dit heb ik met distress inkt gedaan: tattered rose en wild honey.



Deze fairy is van Nellie's choice FTCS005.

Je ziet ook wat druppels zitten, dat heb ik met glossy accents gedaan.
En met een witte gelpel wat accentjes aangebracht en op het zwarte randje rondom heb ik nog stippen gezet.


Ook met een zwarte fineliner heb ik hier en daar wat accenten aangezet. 
De metalen bloem komt van de Action en in het midden met een roze pearl pen een pareltje ingemaakt.
Deze tekst is van Joy!Crafts 6002/0140.
Zelf vindt ik het hele lieve lettertjes, maar ze zijn eigenlijk een ramp om uit te draaien.
Heb ze altijd veel gebruikt in het begin..en de laatste tijd niet meer zo graag.

En als laatst een wit satijnen lintje door de gaatjes geregen en een strikje gemaakt.

Hoop dat jullie een mooi uiteinde gehad hebben en hierbij nog de beste wensen voor jullie allemaal.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





2 opmerkingen:

  1. Wat mooi Elly, geniet van een mooi creatief nieuwjaar!
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen