Volgers

maandag 14 januari 2019

Chocoladebox...

Goedemorgen.

Ook ik heb de chocoladebox kunnen maken.
Eigenlijk was het een proefmodel, denk dat ik hem daarom telkens opzij schoof.

Op you tube staat het goed uitgelegd hoe je hem moet maken, dus als je chocoladebox intikt zie je vanzelf een filmpje evan.



Het design papier is van Craft Sensations.
Ik dacht laat ik eens een totaal fris kleurtje gebruiken.
Heb de box laten sluiten met een stukje touw.
Ik had eerst een lintje, maar er zat zoveel kracht op, dat mijn design papier begon te scheuren.


Deze bloemetjes zijn van Joy!Crafts en ook de blaadjes. 6002/1180 en 6002/0331.


Zij aanzicht, heb in de hoekjes diamantjes geplakt, dit was een brede diamond border, en die kun je zo losknippen, wel fijn eigenlijk.


De randborder is gedaan met een pons van Picture Punch.



En heb alles laten sluiten met een klitteband.
Je kunt ook magneetjes gebruiken, maar dan heb je er best wel veel van nodig.

Hier kun je dan een chololade in doen, of een ander kadootje of bonbons, wat je maar wilt schenken.

Je hebt 6 vakken.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl






7 opmerkingen: