Volgers

dinsdag 15 januari 2019

Believe...

Goedemorgen.

Met dit kaartje doe ik mee op de fb groep Kaartjes Inspiratie Challenge #126.
Challenge is: Alles mag.


Ik had al iemand in gedachten toen ik deze kaart ging maken..dus diegene krijgt hem nog op haar mat.
Is altijd fijn om iemand een hart onder de riem te steken, een kaartje kan soms een lichtpuntje geven.

De basis is een Dutch Doobadoo mal: 470.713.163.
Design papier is van Craft&You CP-ILV02.
En het lieve konijntje is een afbeelding van Gerda's Hobbyshop GH3273.


Het netjes achter de afbeelding is van Alie. Allereerste keer dat is daar iets besteld had, en heb er ook heel lang op moeten wachten. En dat is niet iets voor mij.
De rechthoek is van Crealies XXL72.


De bloemetjes en blaadjes zijn van Joy!Crafts 6002/1132 en 6002/1082.

Believe is van Marianne Design COL1458.


Het design papier had ik wat ingesneden zodat ik er een labeltje in kon schuiven. Label is van Marianne Design LR0188.


Deze tekst: Is het leven donker om je heen
en doet het leven zeer,
dan heb ik hier een lichtje voor je.
Ik leg het aan het einde van de tunnel
vast voor je neer.
Dit is van Jabbertje JBCS10007.

De hartjes heb ik ingekleurd met Shine rouge pink, opgebracht met een kwastje en eerste met een versamarker ingekleurd zodat het hierop blijft plakken.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




4 opmerkingen: