Volgers

woensdag 16 januari 2019

Klembord...

Hoi hoi.

Heb eindelijk de mal van de klembord eens gebruikt!


De creatie is geworden voor de challenge vanVintage and More, dus misschien hebben jullie hem op 1 januari op hun groep al voorbijzien komen.

Design papier zijn van oudere blokken van Craft Sensations.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop GH3356.
Dit is een vrij grote afbeelding maar op deze mal van Studio Light IN133, is hij zeer geschikt.


Het klepje had ik nog een keer uitgedraaid en bewerkt met Inka Gold.
De swirl is van de Action.


De border is van Noor!Design 6002/1142.
Hartje is een metalen stud, en de sleutel is ook van metaal.
Ooit eens gekocht in zo'n rommelwinkel waar ze echt van alles verkopen.


De bloem is van Marianne Design LR0546.
Achter de bloem zitten wat kantjes die ik van Odette had gehad, dat tasje waar mooie inhoud in zat, wat ik laatst gewonnen had.


Als je goed kijkt dan zie je dat ik de randen heb bewerkt met rose en bronze.
Dit is Maya gold, heb dat met een kwastje gedaan, het droogt ook ontzettend snel, dat is wel fijn.
Rose: 123240234, Bronze: 123290334.


Ben zeer tevreden met dit resultaat, het is uit mijn handen gevlogen.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




6 opmerkingen:

  1. Prachtigggg Elly !! Bedankt voor je deelname bij vintage and more .
    Super mooie details alles past zo mooi bij elkaar .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Elly,
    ik ben meteen volger geworden,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen