Volgers

donderdag 17 januari 2019

Afspraak...

Hoi hoi,

hier weer een kaartje van mij.
Ook met dit kaartje doe ik weer ergens aan mee op het blog van Knutsels Kadootjes.
De challenge hier is: Alles mag maar moet wel met een A beginnen.



De A is van Dutch Doobadoo alfabeth set: 470.990.010.
Design papier is van de Action.

Ik heb in maart een afspraak met mijn schoonzus, ze is dan jarig en ze wilt heel graag met me gaan lunchen of high tea-en. Waar dat is dat is al bekend, de datum en tijd nog niet.

Dus toen ik deze opdracht zag dacht ik eigenlijk gelijk hieraan.

Ik heb de kaart laten sluiten met een stukje touw.


de letter fspraak zijn van Craft Emotions 115633/0164.



De bloem is uitgeknipt uit het design papier en wat opgebold.


De binnenzijde.
De maand stempel en cijfers is van Joy!Crafts 6410/0011.

Verjaardag, afspraak, lunch, datum en tijd..deze stempel is van Anna Gretha de stempelset van BuJo.nl.

Leuk om het dan zelf nog erbij te schrijven.

Zo heb je een hele andere memo op je kast of prikbord zitten, staat een stuk leuker.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl








16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Elly, je hebt mooi papier gebruikt, leuk de sluiting met het touwtje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dank je wel Angela.
      Had je naam verkeerd gezet daarom mijn vorige reactie verwijderd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Elly,
    Wat een gaaf idee superleuke kaart.
    Een fijne Vrijdag

    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Was even een uitdaging, en je denkt altijd te moeilijk zag ik wel ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat heb je deze kaart mooie gemaakt Elly, mooie tinten heb je gebruikt, en ook de binnenkant is heel origineel bedacht. Wat een heerlijk vooruitzicht deze afspraak, daar kun je je al lekker op verheugen.Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid Reyners DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, leuk bedacht en die zal vast goed ontvangen zijn!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'iets met een A'-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. En mooi bedacht. Dat achtergrondpapier is top. Toch maar eens shoppen bij Action.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen