Volgers

vrijdag 18 januari 2019

Tag januari...

Hoi hoi,

Ik ga dit jaar ook meedoen aan de challenge elke maand een tag maken in de groep Creatief met Kimya Verpakkingen.
Je krijgt elke maand te horen welk thema dat het is, deze keer was het een kleurenpalet, ik heb gekozen voor blauw/wit.


De basis is van een langwerpig papierzakje.
Heb het dubbel gevouwen en wat dicht geplakt, bovenin een gaatje gemaakt met de crop a dile en je hebt een tag.



Het design papier is van Craft Sensations.

De bloemenrand komt ook van de Action vandaan.
De onderste randmal heb ik vergeten te noteren, maar volgens mij is het van Noor!Design.


Love is een mal van Marianne Design COL1458.


De linkertag is van Bella Lulu 3002/0002 en de rechts heb ik zelf gemaakt, Magnolia heb ik ingekleurd met brushmarkers.

Overal een lintje ingedaan iedere keer een ander kleur blauw met een strikje van bakerstwine.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



8 opmerkingen: