Volgers

donderdag 28 maart 2019

Een kaartje speciaal voor jou...

Hoi hoi,

deze week staat er elke dag wel iets op mijn blog.


Een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin.
De basis is een Dutch Doobadoo 470.713.169.


Tekst van Joy!Crafts 6410/0410 en de banners ook van Joy! 6002/0386.
De onderste is gestempeld met Versa Magic GD76.



En de bovenste met Metalic, van Spectrum Noir, Gold.



Heb verschillende masks gebruikt: Dutch Doobadoo 470.715.112, Nellie Snellen NMMS004en van Craft Emotions 185070/4423.
Heb dit opgezet met de make up borstels van de Action, werkt heel fijn. Gedaan met Oxide inkt, Victorian Velvet, Tea Dye en Aged Mahogany.

En ook heb ik de Nuvo mousse gebruikt kleur Musterd Seed.


Hier zie je dat goud wel goed overkomen waar ik mee gestempeld had.

Ik val weg vaak terug in dezelfde kleuren merk ik.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


13 opmerkingen:

  1. Dank je wel Nel. De betere hobbywinkel kun je hem daar niet vinden dan?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m prachtig! De ddbd mal vind ik ook zo leuk. Staat nog op mn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid. Ja toen ik deze mal voor het eerst zag dacht ik hmmm ja en nee. Uiteindelijk toch maar gekocht en al verschillende keren gebruikt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart Elly en ook weer wat geleerd van jou om met make-up borstels te werken.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske. Ja zag het toen op fb voorbijkomen, en ik had de duurdere ook al besteld en ondertussen die van de Action ook gehaald.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer,leuk hoe je het papier bewerkt hebt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer een mooie creatie van gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen