Volgers

woensdag 27 maart 2019

DT kaartje...

Goedemorgen,
het is weer woensdag dus tijd voor een kaartje voor het Design Team van Moedershobbyshop.


En hier ben ik weer aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo mal 470.713.702.
Je kunt er gewoon echt alle kanten mee op, je fantasie wat laten gebruiken, hihi en dit heb ik soms wel.



Heb het laten sluiten met een band die aan de kaart wel vast zit en het sluit met een klitteband.
Op de band ben ik te werk gegaan  Nuvo Mousse, kleur Musterd Seed, dit is echt een leuke pasta en je bewerkt het met je heattool, waardoor je een 3d effect krijgt.
Ik hou er wel van.


De cirkel is bewerkt met Oxide inkt, de kleuren Old paper, Seedles preserves en Aged mahogany heb ik hier gebruikt.



Ook hier en daar wat accenten met de Nuvo pasta aangebracht, de mask is van Marianne Design PS8026.
Deze stempel is van Coosa Crafts COC-065.

En zie je de leuke rand rondom de cirkel?
Dit is van Studio Light SL176, zo groot als deze cirkel was het niet, maar ik heb hem een paar keer uitgedraaid en wat verknipt zodat hij helemaal rondom kon.
En je ziet er niks van dat het geen 1 geheel is.
Dit zal ik ook wel vaker gaan gebruiken...


En als laatst de binnenzijde, hier het mooie design papier van Joy!Crafts love story 6011/0600.

Al deze artikelen die ik gebruikt heb kun je vinden op de webshop van Moedershobbyshop.
Of je kijkt op hun fb pagina: Creatief met Moedershobbyshop, daar staan de linken bij vermeld bij mijn creatie.

Groetjes,

Elly

fb pagina: creatief met Moedershobbyshop

en 

fb pagina: CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Hier is weer goed over nagedacht Elly en vind ´m heel mooi geworden, ook het idee van de ronde rand om die te verknippen is bijzonder, leuk gedaan hoor!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Elly, leuk met de band er om heen, mooi papier heb je gebruikt, ik ben ook een knipper en plakker,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja kunt toch niet gauw iets verknippen :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Heel mooie kaart Elly, mooi papier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen