Volgers

dinsdag 26 maart 2019

Enveloppe...

Hallo lieve bloggers.

Vandaag een challenge voor De Egel met als opdracht, maak en versier zelf je enveloppe.


En dit is hem dan geworden, ik heb een mal van Dutch Doobadoo hiervoor gebruikt: 470.713.010.
En het mooie design papier van Craft and You Design Amore Mio07.
Het is wel een envelop die je persoonlijk moet geven...want anders blijft er met de post niks meer van over..


Voor: is een mal van Crealies CL TS20.


Deze swirls zijn van Cut-ies 20060. Heb ze altijd veel gebruikt maar is nu toch wel erg lang geleden.
Die kleine bloemetjes zijn met een Olba tang uitgeponst.



Deze randborder is van Joy!Crafts 6002/1285.
Dit papier en deze rand had ik ook gekocht met die 50% korting opruiming.




Mooi kaartje erin, super is hij dit engeltje. Zo schattig.

De enveloppe wilde ik laten sluiten met washi tape of ik wilde hem sealen met een wax kaarsje, dat geeft ook een gaaf effect.
Als ik dit aan iemand ga geven dan, hihih heb er nu geen bestemming nog voor.
Maar er komen nog wel genoeg verjaardagen aan.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Een leuke envelop met mooi papier. Leuke stansjes heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen opdracht voor mij, voor jou dus wel en vind ´m heel mooi gemaakt Elly, chique als je zo´n envelop wordt overhandigd!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie envelop en echt prachtig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige envelop gemaakt, met een leuke kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige envelop en die randmal is mooi fijntjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ben ook blij met deze randmal.
      Groetjes Elly

      Verwijderen