Volgers

maandag 25 maart 2019

Love...


 Goedemorgen.

Deze kaart had ik al eventjes af, maar hihi om het toch te verdelen op mijn blog is hij pas vandaag ingepland. Het is een sketch van ons vriendinnenclubje.


De afbeelding moest een gestempeld afdrukje zijn.
Ik wilde graag met de light markers aan de gang op een gelliplate.
De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn: 35, 125, 137 en 139. Deze markers zijn van Studio Light.



Helaas hier komt het nogal oranje over, in het echt is het meer roze.
De stempel van de oog is ook van Studio Light STAMP SL336.
Het gematte rond is van Marianne Design LR0552.

Het papier waar ik het opgedaan heb is fotopapier, die ik nog had liggen.
Eigenlijk werkt dat niet zo fijn, plakt nogal, maar voor deze rond qua grote ging het wel.
Er is hier speciaal papier voor..maar is een stuk duurder, yupo heet het. 
Toch maar eens proberen als ik het vaker wil gaan doen.
Sommige dingen zijn bij mij vlagen, en dan moet je uitkijken dat je niet te uitgebreid gaat aanschaffen.



Het was wel heel moeilijk om design papier erbij te zoeken die erbij paste.
Dus had ik besloten om de achtergrond op dezelfde manier te gaan doen.
Dit lukte niet echt..
Ik heb voor de achtergrond gewerkt op aquarel papier, dus geeft dit een mat effect en dat fotopapier geeft een glans effect.
Love is een mal van Marianne Design COL1458.



Deze rand is een randpons, en in het midden een smal strookje geplakt dit is van Craft Emotions 115633/0701.
De bloemen zijn van Joy!Crafts 6002/1180 en het zwarte hartje heb ik met een olba tang gedaan.

Vaak heb ik nogal veel moeite om een sketch te maken..liefst ga ik gewoon zo erop los.
En had even goed gemopperd toen ik hier mee bezig was..
maar ik vond die oog zo mooi, dat ik hem echt wilde gebruiken, en het is echt waar de aanhouder wint. Met dit als resultaat.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


6 opmerkingen:

  1. Mooi en vrolijk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gestempelde gedeelte is heel mooi, leuk papier heb je gebruikt, echt een keileuke kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ik vind alleen het gestempelde eigenlijk maar mooi :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Jammer dat het oog zo anders overkomt dan de werkelijke kleur maar verder is het een leuke kaart hoor Elly!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Elly! Ik vind die stempels en de light markers zo leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen