Volgers

zondag 24 maart 2019

Hoera...

Hallo.

Vandaag heb ik mijn ticketmal weer eens gebruikt.
En wel voor de challenge van  Kaarten Inspiratie Challenge.
De ticketmal is van Studio Light SL99.


Het thema was Bingo.
En hier kun je uit kiezen, ik had gekozen voor horizontaal de bovenste rij: goud-bloemen-bruin.




De rits is van Marianne Design CR1260 en bewerkt met Inka Gold, dus dat was mijn eerste gouden detail, plus wat kleine diamantjes in de bloementjes geplakt. 
Deze zaten aan een grote band en kun je gemakkelijk afknippen, ooit bij de Action eens gekocht.



Het mooie design papier is van Lemon Craft, House of Roses, dus hier had je dan de bloemen.
Dit design papier heb ik in de uitverkoop gekocht bij mijn favoriete hobbywinkel. Alles was daar 50% korting, op de allernieuwste artikelen na dan.
Nou dan kun je je slag toch wel slaan toch! Hihi ik wel.



De hoera slinger is van Joy!Crafts 6002/1049. Die heb ik ook altijd al zo mooi gevonden maar wat aan de prijzige kant, maar ook deze was 50% korting.
De slinger heb ik gemaakt met die gouden diamantjes.
En die slingerlabels zijn uitgedraaid met kraft, dus dat is bruin. En nu heb ik echt Bingo!



Hier komt het beter tot zijn recht dat de rits goudkleurig is, daarin heb ik ook bloemetjes uitlaten komen, deze bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/0384 en 6002/1180.
En van Marianne Design CR1462.

Eindelijk weer een opdrachtje af.
Want zo heb ik wat briefjes op mijn bureau liggen van waar ik aan mee wil doen.
Deze keer was het net iets te veel..kijken of ik dit lang ga vol houden.

Vind opdrachten wel heel leuk..maar vaak komen ze allemaal tegelijk.

Wens jullie een fijne zondag,

groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly, heel mooi papier en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly!
    Doe je even een mailtje, voor wat vragen.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ik heb jouw effe zelf een mailtje gestuurd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Nog even Elly.
    De bloempjes met rits lijkt op een boeketje bloemen op een vaas, heel fijntjes, en zo mooi bedacht.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je geen mail-adres Elly, kan het nl. niet vinden?
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart, ik vind de voorkant met rits en bloemen heel erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja dit idee heb ik ooit eens gebruikt op een notitieboekje..
      Groetjes Elly

      Verwijderen