Volgers

zaterdag 23 maart 2019

Slider kaart...

Hoi hoi,

eindelijk heb ik deze kaart verder afgewerkt.


Lag al een paar weken me aan te kijken, ik had hem al wel af op de workshop, maar miste nog iets eraan.
Dus had nu de randmal, de 2 vlinders en die mini bloemetjes erop gemaakt.

De basis is een Dutch Doobadoo mal 470.713.702.
Design papier is van Pion Design.


Deze mini bloemetjes komen samen met die 2 vlindertjes van de mal van Joy!Crafts 6002/1172.


Deze vlinder weet ik niet waar hij van is, die had ik op de workshop uitgedraaid. 
En plakparels op de rug geplakt, zag dat mijn "buurvrouw" kwam op dat idee, en zag er wel leuk uit.


Hetzelfde bij de kleine vlindertjes gedaan, maar dan met kleinere plakparels.
Op de randborder heb ik stippen gezet met een witte gelpen.
Deze rand is van Joy!Crafts 6002/1285.


Binnenzijde heel simpel gehouden met enkel een tekststempel:
Hoera jij bent Jarig.

Erg leuk model is dit, heb hem nu ook al meerdere malen gebruikt, en ook weer anders.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Elly. Mooi papier.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, ja heel mooi papier is het. Jij ook een heel fijn weekeinde XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Jeu wat mooi! Dat heb ik ook soms... dan weet je gewoon niet goed , hoe het af te maken en laat ik het idd ook een tijd liggen op mijn buro en ineens.... weet je het :D

    Fijn weekend!
    xx
    Diana
    Diana's crafty blog with free files

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana. Ja zo heb ik nog een mini albumpje liggen echt al vanaf vorig jaar. Twijfel om hem op te pimpen..want weet geen thema ervoor...of gewoon zo te laten en dat men er zelf foto's in kunnen doen.
      Groetjes Elly en een fijn weekeinde voor jouw ook.

      Verwijderen
  3. Je kaart is heel mooi geworden, ik heb dit model ook gemaakt, maar dan in de lengte. Mijn kaart blijft absoluut niet staan, die van jou wel?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Nee mijn kaart blijft ook niet staan, op een foto kun je gemakkelijk smokkelen zie je wel. Even wat zwaars achter gezet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Het is me uiteindelijk gelukt om mijn kaarten te laten staan, het formaat van de achterkant gededen, dubbel gevouwen, op de kaart geplakt met een bruggetje er tussen en... hij staat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans, bedankt voor je reactie...bij mijn andere kaart die over een tijdje online komt, daar zit ook standaard achter.

      Verwijderen