Volgers

vrijdag 22 maart 2019

Rijbewijs behaald...

Hoi hoi,

hier een kaartje met Rijbewijs behaald.



Dit kaartje is gemaakt naar aanleiding van de challenge bij De Egel.
Een sketch en thema was Rijbewijs.
De ronde swirl achter het verkeersbord is van Joy!Crafts 6002/1223.


De afbeelding heb ik gevonden in een hobby tijdschrift.
De mini bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/0268.
Die had ik nog later erbij geplakt, ik miste iets..en dit maakte het niet wat meer af voor mij dan.
Klein strikje bovenin, het is nu net een krans geworden.



Proficiat is ook van Joy!Crafts 6410/0410.
De pijltjes heb ik afgeknipt van de mal Believe van Marianne Design COL1458.
En de rand waar alles op zit is van de Action vorig jaar juni gekocht.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk rijbewijs kaartje, lief met die bloemetjes erbij!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in dit thema, ik vind de kleine bloemetjes echt een leuk idee,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk rijbewijs kaart Elly ...Die is echt gaaf !
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Elly, ik heb deze rand ook, maar nog niet gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ja dat heb je weleens, heb je mallen, en dan komen er andere ideetjes of opdrachten voorbij en blijft zo'n mal weleens liggen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen