Volgers

woensdag 20 maart 2019

Slabbetje...

Goedemorgen,

Vandaag heb ik een creatie voor het design team van Moedershobbyshop.
Ben aan de slag gegaan met het slabbetje.


Het is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.707.
Achtergrond heb ik zelf gemaakt, op aquarel papier en met distress oxide inkt.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Broken China, Victorian Velvet en Iced Spruce.





Deze lieve afbeelding is van Marianne Design EWK1267, butterfly dreams.
Strikje ziet wat groenig op deze foto, maar het is echt een wit strikje met witte kant..die weer opkleurt door het cardstock wat erachter zit.


En de schattige babyvoetjes zijn ook van Marianne Design CR1457.




De bloemetjes zijn gemaakt met een obla pons tang, en het alfabeth is van Craft Emotions 115633/0427.
Rondom de slab lint geplakt, maakt het net wat liever..en bovenin heb ik een lintje gedaan.
Niet de strik mee uitgetekend.

Als je naar de fb groep van Creatief met Moedershobbyshop gaat dan zie je de linken van de slab, de voetjes en de afbeelding.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje, het is net een echt slabbetje zo met het kantje .

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gaaf slabbetje, heel mooi gedaan Elly!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Elly, leuk met die voetjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief en schattig, ik vind het plaatje ook erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met het kant en de pareltjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen