Volgers

zondag 31 maart 2019

Hmm...

Goedenavond,

ik had zin om vanavond al een creatie te plaatsen.
Vandaag zo op dreef met opdrachtjes maken, dat ik geen zin had deze ver weg in te plannen.


Heb een memorydex kaartje als basis genomen, deze is van Studio Light. SL121.
Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van Knutsels en Kadootjes.
Thema was: Oranje Boven! 
Het oranje kleur moet de boventoon voeren.




Deze afbeelding komt uit een miniboekje van Joy!Crafts 6011/0059.
De letters hmm zijn van Craft Emotions 115633/0164.


Het fruitrand onderin had ik van een vriendin ooit een uitgedraaid, kwam nu wel mooi van pas.
Heb het fruit beinkt met distress inkt, de kleuren: Spiced Marmelade en Shabby Shutters.



De bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/0975, de randjes wat aangezet met Maya Gold, kleur bronze, hier komt het donker over, maar dit geeft een mooie glans.
Een oranje satijnen lint door de gaatjes gehaald.

Denk dat ik nu wel genoeg oranje heb gebruikt :)

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

6 opmerkingen:

  1. Hoi Elly wat een leukerd is het en dat plaatje geweldig

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Elly. En zeker genoeg oranje gebruikt!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Elly, wat een mooie afbeelding heb je ook gebruikt. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen