Volgers

maandag 1 april 2019

Vintage...


 Goedemorgen,

Vandaag een creatie voor een challenge bij Vintage and More. Inmiddels is hij alweer voorbij.
Maar zoals jullie weten probeer ik altijd mijn creaties wat te verdelen over de week...en ze stonden nogal vol :)


Thema was, gebruikt kraft/wit/beige.
Helaas komt het hier wat groenig over, maar dat is het niet in het echt.
De basis is een Dutch Doobadoo mal 470.713.173.



Deze prachtige bloemenrand is van Joy!Crafts 6002/0975.
Afbeelding die weet ik niet waar hij van is, had deze gekregen dat zat in een gevuld tasje wat ik toen van Odette gewonnen had.



De achtergrond is bewerkt met een mask van Dutch Doobadoo 470.715.112 met Oxide inkt gedaan kleur Walnut Stain.


Mooie stukje kant, lint en satijn, brad erop.


De takjes zijn van Craft Emotions 115633/0200.
Nu inmiddels een paar weken geleden heb ik al deze mallen gekocht, met nog veel meer, het was namelijk een flinke uitverkoop in de hobbywinkel waar ik altjid kom en workshops volg.
50% korting, ja dan moet je natuurlijk even goed gaan inslaan toch.

Op de bloemetjes met een pearl pen hartjes gemaakt.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly,
    Wat een mooi kantje en plaatje heb je gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Elly, ik ben gek op vintagekaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, prachtig je creatie Elly, mooi kant, en alles super gecombineerd.
    Hoe was je rit naar Nijkerk? Was het een geslaagde dag, zaterdag, ben benieuwd.
    Groetjes, Wietske
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ja hoor was gezellig, die meiden konden goed kletsen, en ik was nogal vrij stil. De rit ging goed..de terugreis was een stuk drukker, maar vond het al knap van me, en dan ben ik weer blij thuis te zijn. Of ik het even nog weer zo doe...denk het niet, hou het denk via afstand, whatsapp en fb..moet ook kunnen vind ik. Je rijd zo een halve tank leeg. Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Ja, een dure grap is het wel en je moet doen waar je je het beste bij voelt, toch!
    Bedankt voor je reactie.
    Fijne dag verder, groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen