Volgers

dinsdag 2 april 2019

Geborduurde katjes...

Goedemiddag,

dit kaartje gemaakt voor een challenge die loopt bij 2 sisters on the blog.


De opdracht hier was, er moest wat geborduurd zijn.
Maar oef dacht ik...borduren...maar laat ik deze katjes al heeeel lang ergens op mijn bureau liggen, en kon ze dus mooi nu hiervoor gebruiken.

De basismal is van Dutch Doobadoo 470.713.173.
Design papier van de Action, welk merk weet ik niet had deze nog nooit eerder gezien, maar vond ze erg mooi.


De borduurmal is van Marianne Design CR1454 en het gras ook CR1355, net zoals het woord Love COL1458.


Het mooie stukje bovenop is van Joy!Crafts 6002/0327.


Dit strikje is een malletje van de Action, heb ze 2 keer uitgedraaid en een plakparel in het midden geplakt.

Het is uiteindelijk een mooie label geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

10 opmerkingen:

  1. Deze vind ik helemaal geweldig, zo leuk die poesjes (heb er 3) en mooie stansen heb je gebruikt, dat kleine strikje is ook heel gaaf.Mooi gedaan Elly!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ja dan spreekt het je wel aan hihi als je er 3 hebt. Als ik ze buiten op straat zie dan wil ik ze ook altijd wel aaien, mijn man vindt ze echt niks.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wij hebben er ook 3,prachtige tag met de leuke katjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een gezellige bende ook bij je. Dank je wel Ans.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. heel leuk deze tag Elly. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tag en leuk met de geborduurde katjes.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen