Volgers

vrijdag 26 april 2019

With lots of love...

Hallo lieve bloggers...

Dit lieve kaartje had ik gemaakt op een workshop, dit naar aanleiding van de challenge die loopt bij De Egel.
Al mn hobbymaatjes wilden hem ook maken..dus gingen we dat doen deze dag en daarna gezellig uit eten.


Het mooie papier kwam uitdezelfde blokje en ook het forever friends beertje.



Hmm lekkere cupcakes, maar wat ontdekte ik toen ik helemaal klaar was, dat er op de cupcakes paaseitjes zaten!
En dat vond ik zeer jammer...want dat wilde ik niet.
Thuis heb ik er bloemetjes opgeplakt en die groene bloemetjes met de olba tang, en zo zie je er niks meer van.
Lijken nu net slagroomtoefjes...



Deze tekst kwam ik daar ook nog tegen...With lots of love
from me to you.



En met een pearlpen op sommige groene randjes stippen gezet.
Dan ook weer net iets anders als al mijn andere starburst kaartjes.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaart!
    Heb je goed opgelost met de bloempjes.
    Inderdaad copcakes, hhhmmmm:)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een enige starburst kaart met dat schattige beertje, die wel heel veel zin heeft in een cupcake haha!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sunburst kaart, dat met de cupcakes heb je prima opgelost,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie starburst kaart. Ik kan ook geen genoeg krijgen van dit patroon, zo leuk! groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid. Ja klopt kerstkaarten heb ik ook al ingepland staan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen