Volgers

zaterdag 27 april 2019

Art journal...

Goedemorgen op deze Koningsdag.
dat jullie allemaal veel plezier mogen hebben vandaag.


Ik heb weer eens een pagina gemaakt voor in mijn Art journal, klein boekje van Art by Marlene.
Het hart is een mal van Studio Light SL166.



Hmm zonde de foto's komen hier zeer flets over..
Stay Classy is ook een stempel van Studio Light SL338.



De Fairy is van Marianne Design LR0579. Vleugeltjes heb ik met hologram embossing glitter gedaan.


Dit roze gestreepte is een achtergrond stempel van Marianne Design CS0952.
Deze krijg je erbij als je een bestelling plaatst bij Moedershobbyshop, als moederkadootje.
Ik heb hem met rose embossing glitter gestempeld. Want bij fairys horen wel glitters dacht ik.



Boven en onderin ben ik met 3d mousse aan de slag geweest, kleur musterd seed van Nuvo.
Ook langs die randjes wat rose embossing poeder gedaan.
En dit is een mask van Marianne Design PS8026.


Langs de randen wat onleesbaars geschreven, maar dit geeft een leuk effect, heb ik eens geleerd op een workshop bij Jolanda Schalken.

Maar een kliederpagina maken blijft toch een dingetje...weer zit in dezelfde kleurtjes...
En in dezelfde stijl..maar goed ben al blij dat ik het weer eens gedaan heb.
Nu nog meer aan de slag ermee.

De achtergrond kleuren die ik gebruikt heb: Oxide inkt: Aged Mahogany, Tea Dye en Spiced Marmalade.

En toen nog wat gespetterd met zwarte gesso.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

en

fb pagina: Moedershobbyshop


6 opmerkingen:

  1. Heel leuk Elly!
    Deze techniek is niks voor mij maar geniet er wel van.
    Ik woon tegen een dorp aan en daar wordt koningsdag altijd heel uitbundig gevierd, zeg maar veel lawaai, en heb daar zo´n hekel aan , je zal mij daar nooit tegenkomen, zoek liever iets op waar ik rust kan vinden.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ik was met een vriendin even door een stad gelopen met overal die kraampjes, maar ik hou daar ook echt niet van al die rommel. Maar ja was ik er even toch tussenuit..niemand was thuis hier nl. Man aan de klus en de jongste naar Breda 538.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Heel creatief hoor! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen