Volgers

maandag 29 april 2019

Fijne verjaardag...

Hoi hoi,
iedereen weer een mooi weekeinde gehad?

Dit kaartje heb ik voor de challenge van De Egel gemaakt,
de lift kaart, zo wordt het genoemd.


Een lift kaart is een soort aangeklede sketch..je maakt de kaart dan gewoon na.
Het design papier wat ik hier gebruikt heb komt uit een blokje van Deco Time, die lagen laatst bij de Action, vindt dat ze tegenwoordig mooier papier hebben als die van Craft Sensations.
Daar kan ik het al een tijdje niet meer in vinden. Maar dat zullen wel momenten zijn.
En ik heb wel zoveel liggen dat ik altijd wel iets te combineren heb.



Ovaal is een stans van Joy!Crafts 6002/0258 en de tekst is van Marianne Design CS0987. 
Heb deze gestempeld met Versa Magic GD-58.



Deze halve bloem is ook een mal van Joy!Crafts van Mery's die pauw. 6004/0033.
En die 2 parel hartjes is van een deco border, handig je kunt ze zo losknippen en gebruiken wat je zelf nodig hebt.



Waar het lint doorheen zit, is ook een stans van Joy!Crafts 6002/0400, dit is een hoekstans met een vlinder, vond het leuk om een gedeelte ervan te gebruiken.
En een kantje gebruikt langs beiden randen.

En te weten dat ik totaal niet hou van groen, maar deze kaart komt wel weer mooi over.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

10 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer zo´n juweeltje, zo mooi, en hou wel van groen, de kleur van de natuur, altijd goed. De tinten groen op je kaart zijn wel bijzonder, echt heel mooi.
    Bij ons is een nieuwe Action geopend en ben benieuwd wat daar aan hobbyspulletjes ligt, er zal spontaan wel weer wat in mijn mandje springen haha.
    Fijne dag Elly.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ha een nieuwe Action altijd leuk..voordeel van in een grotere plaats wonen.
      Ja je komt daar bijna nooit zonder iets naar buiten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige gelifte kaart! Het papier is ook heel mooi. Mooi ook dat kantje erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Elly, inderdaad mooi papier heb ik bij ons niet zien liggen.
    Wat Ali betreft, ik had pas een set labels die niet goed stansen, foto gemaakt, refund gevraagd en binnen 3 dagen geld retour,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Zag inmiddels dat het geld terug gestort is, dus dat is heel fijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart, heel mooi papier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Elly. En dat papier is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen