Volgers

woensdag 1 mei 2019

Especially for you...

Goedemorgen,

Deze creatie heb ik gemaakt voor de challenge die bij Creatief met Moedershobbyshop loopt.
En hoop zo jullie inspiratie te geven om ook mee te doen.
Thema is: Moederdag.


De basis wat ik hier gebruikt heb is een mal van Dutch Doobadoo nr 470.713.174.
Deze heb ik aan beide zijdes hetzelfde getekend.
Design papier: Joy!Crafts 6011/0414.



Bingo kaartje en de andere labels komen van de knipvellen Joy!Crafts 6011/0414.
En zoals je ziet ben ik weer met de mini bloemetjes aan de slag geweest rondom de afbeelding, is ook van Joy 6002/0268, ik miste nog iets..en dan leent dit bloemetje zich er wel voor om een extra tintje eraan te geven.



Het groene bloemenhart is van ook van Joy! 6002/1172.



Ook deze afbeelding komt uit dezelfde knipvel.
Achter de afbeelding heb ik de mal van Studio Light gebruikt nr 176.


 Dat wil toch iedereen een mand vol met kussen!



Deze pastel bloemetjes zijn heel mooi van kleur, en past hier wel erg goed bij.

Toch een mooie moederdagkaartje geworden...
maar het kan voor iedere gelegenheid wel.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

en 

fb pagina: Creatief met Moedershobbyshop



11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, weer zo mooi en fijntjes aangekleed waardoor er veel op te zien is.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Elly, ik zie dat jij die leuke bloemetjes ook hebt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja zijn mooi van kleur he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Supermooie kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje Elly. wat een gepriegel met die mini-bloemetjes maar wel met een heel fleurig resultaat. Hele mooie warme kleuren ook, top.
    Leuk om je vanmiddag in "het echt" te zien ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Ja ik vond het ook erg leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Deze is prachtig Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Elly!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen