Volgers

donderdag 2 mei 2019

Bloemenkaartje...

Goedemorgen...
Deze kaart gister op de workshop gemaakt.
En ja hoor, gewoon afgekregen daar zonder thuis er nog van alles eraan te doen
 (wat ik vaak dus wel doe).



De basis is een Dutch Doobadoo 470.713.332.
Deze mal had ik laatst ook gewonnen, toevallig dat hij gister ook gebruikt werd. Heb hen al wel gebruikt, maar die komt volgende week online te zijn.




Het mooie design papier is van Pion Design, en ik heb deze uitvoering met een strik laten sluiten.


Label erin.. weet niet waar de mallen en de afbeelding allemaal van zijn.




Uiteinde van de label heb ik gemaakt van een label die ik half doormidden gesneden had, de andere dames hadden op deze mal gefeliciteerd staan en ik heb er een labeltje van gemaakt.

En op deze dag zag ik nog een bekende in de winkel komen, dacht zal ze even aanspreken of dat echt zo was, en ja hoor Miranda van De Egel.
Wel leuk om ineens iemand in het echt te zien en een babbeltje gemaakt.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Elly, zo een gaaf modelletje weer en prachtig designpapier ervoor gebruikt Leuk gedaan aan bovenkant van de tag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeu wat mooi!!! Zoals altijd! Genot om steeds op je blog te neuzen :D

    xx
    Diana

    Diana's crafty blog with free files

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model is dit, je kaartje is echt super met een mooie toef,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      En dat terwijl ik gister niet zo lekker was..lang leve de verkoudheid die eindelijk mij ook geraakt heeft.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Super mooie kaart Elly !
    Heel mooi kaartmodel, mooi papier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Miranda van de Egel, lachen hoor. Ik vond het ook leuk om jou te zien en je kaart is een plaatje geworden. Leuk model en hele mooie kleurtjes. Dat bloementakje op de voorkant is heel fijntjes vind ik.
    Veel plezier in Bergen op Zoom, ik ben benieuwd :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda...ja hihih, wist anders ook niet hoe te zeggen, en zo kennen de meesten je wel ;)
      Dank je wel, dat is volgende week.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Prachtig Elly en wat leuk dat je Miranda hebt ontmoet daar.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan met deze mal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi. Ik dacht al het papier van Pion te herkennen, altijd zo mooi fijntjes van patroon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ja is gewoon prachtig papier.
      Groetjes Elly

      Verwijderen