Volgers

vrijdag 24 mei 2019

25...love...

Goedemorgen lieve lezers...

Nu eens een totaal andere creatie gemaakt.
En wel van een verf roer staaf.
Deze staaf is 40,5 cm lang en 3 cm breed.


Wij hadden laatst betonverf nodig voor buiten, dus kregen we 2 roerstaven mee.
Hoe meer ik erna keek, de ideeen kwamen, thuis aangekomen zei ik tegen mijn man, mag ik er eentje, hij is zo leuk dat ik hem wil oppimpen.
Hij had er eerst een gaatje ingeboord.
Ik beplakt met decoupage paper van Stamperia...maar achteraf gezien, had dit niet gehoeven, want je ziet er totaal niks meer van hahaha.




Dit is hem dan geworden!
Ik heb hem gemaakt voor mijn vriendin die volgende maand 25 jaar getrouwd is.
Zij ziet wel al mijn foto's maar een blog lezen doet ze niet, dus ik weet dat ze nu zal zeggen oh die is mooi voor wie is die!
Want ik laat altijd mijn creaties aan haar zien, en deze ziet ze voor het eerst op fb.
Ze houdt van rood en druk, dus ik hoor haar al bijna roepen.



25 met de cijfermal van Dutch Doobadoo  470.455.003 gemaakt en design papier is van de Action.
De hart is van Studio Light SL166.
De rand daarachter is een doily van Marianne Design LR0457.
Deze doormidden gesneden en toen achter het hart geplakt zodat hij mooi eromheen paste.
Aan de achterzijde nog een keer een hart uitgedraaid zodat het dan wat netter afgewerkt is.



Als eerste begonnen met de takjes en de klimop erop te plakken, deze zijn van Joy!Crafts 6002/0456 en Marianne Design LR0192.
En toen de sisal geplakt, alles is gedaan met een lijmpistool, dan weten we zeker dat alles goed blijft zitten.

Als je goed kijkt zie je een hartjes slinger deze heb ik uitgedraaid uit glitter papier van Jilliez, de slinger is van Marianne Design CR1392.


En toen allerlei bloemen begonnen te maken en op te bouwen op deze staaf, de bloemen zijn van Marianne Design en Joy!Crafts, ook zitten er wat rode en witte kralen ertussen. 

De hartjes zijn van Marianne Design LR0573.


De kelkjes dat zijn kant en klare bloemetjes,
onderin een lief klein satijnen strikje.


Het is echt een mooie creatie geworden, mijn gezin vond hem mooi en mijn schoonzus ook.
Die vond het alleen wat te druk, maar ik vind dat zelf ook wel mooi, helemaal vol met bloemen.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

18 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Elly. Wat een leuk idee om daar een verfstok voor te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, ja deze verfstok had ook een mooie vorm en daarom kreeg ik ineens een idee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Je vriendin zal wel blij zijn met deze super gave creatie. Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, ja dat denk ik ook wel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. dat heb je heel mooi gedaan Elly en je ziet onder nog een klein stukje hahahahaha gaaf idee
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin. Ja hihi, gelukkig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. De echte creabea mag nu opstaan want oh..wat gaaf dat je zo´n roerstok heb bewerkt tot een waar kunststuk,PRACHTIG Elly!
    Is echt een cadeau zo en wat zal je vriendin daar blij mee zijn.
    Fijn weekend, groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach wat lief van je Wietske, dank je wel voor je mooie compliment.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Dat supermooi uit, geen leeg plekje meer te bekennen, valt vast in de smaak,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou die is mooi Elly, er zit een bloemist in je verscholen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela, nou weten als ik een bloemstuk ga maken dat ik daar dan nooit tevreden mee ben hihi
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een gaaaaaaave creatie is dit Elly...zo mooi deze opgepimpte roerlat...Hele mooie bloemen en accentjes erop..daar zal je vriendin onwijs blij mee zijn..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastisch mooi cadeau is dit! Ik denk dat je vriendin sprakeloos zal zijn! Mijn complimwnten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk idee zeg en weer super creatief!
    Gaat ze vast leuk vinden! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen