Volgers

maandag 27 mei 2019

workshopkaartje...

Goedemorgen,

deze kaart heb ik op 15 mei op een workshop gemaakt.



De mal is van Dutch Doobadoo 470.713.175, en deze mal had ik zelf ook want die zat in mijn gewonnen pakket.




Het  voorbeeld was met 1 bloem, maar ik draai er altijd meer uit, als mijn design papier het toelaat dan. Dus een heel klein beetje mijn eigen draai eraan gegeven.
Van wie het design papier is en de afbeelding dat weet ik helaas niet.



Op het voorbeeld werd het met een satijnenlint gedaan, ik vond een kantje wel mooier bij dit geheel.



Weer een gezellige middag gehad...
mijn man zegt altijd..en ik maar werken en jullie maar koffiedrinken of hobbyen.
Tja verschil moet er zijn toch ;)


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Elly. En ja wat je zegt verschil moet er zijn.......haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie workshop kaart, leuk met de bloemen en de dubbele strik,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en het model is zo leuk!
    Ik geef er vaak ook mijn eigen draai aan hoor.
    En hobbyen is ook werken hihi.... onze hersenen draaien soms op volle toeren..
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline..ja hard werken hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Nou, hobbyen is hard werken hoor haha, maar wel op een leuke manier!
    Het is een mooie kaart en je hebt er goed aan gedaan om wat kant te gebruiken.
    Het plaatje is van lapland.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Oh dat je dat allemaal weet :)
      Op de workshop zoeken wij de plaatjes uit een boekje waar ze al los in zitten, vandaar dat ik het dan niet weet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen