Volgers

woensdag 5 juni 2019

20...

Hallo allemaal,

deze kaart was een opdracht voor mijn schoonzus.
Die had een kaart nodig voor een bedrijf dat 20 jaar bestaat.
Ze stuurde de foto van hun logo, dus ik ben met die kleuren en de vorm aan de slag gegaan.
Ben er zelf niet weg van..je kon er niet zoveel mee.


Basismal is een Dutch Doobadoo 470.713.175, en de cijfers is ook een DDD 470.455.003.


Bovenin wat tandwielen geplakt, deze is van Joy!Crafts 6002/0367, en die tandwiel links op de kaart komt ook van een Dutch Doobadoo stencil af, deze heb zwart beinkt.
Op de originele kaart stond er ook 1 tandwiel op, met een schroefje, maar dat had ik niet.



Achtergrond heb ik bestempeld met een stempel van Studio Light SL336.
Zo zag de kaart er niet al te saai uit.



En nog een label erbij, zodat mijn schoonzus daar een persoonlijke boodschap nog op kan schrijven.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem toch leuk geworden Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Elly, er zijn beads die er uit zien als een schroefje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja toevallig had ik er vorige week een paar gekregen...kaart was helaas al weg. Maar bedankt voor je tip.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Vind het een hele leuke kaart, echt een blikvanger, mooi gedaan Elly!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Elly...mooi modelletje en in frisse kleurtjes meer hoeft er echt niet op..
    Alleen je kan dit modelletje niet goed wegzetten hè, ik heb er vandaag ook een , vond het wel lastig...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het toch een heel leuk kaartje. groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen