Volgers

maandag 3 juni 2019

Landschap...

Goedemorgen.

Met ons groepje voor de kaartenketting die we maandelijks hebben was de opdracht een afbeelding van een landschap op je kaartje verwerken.

Die had ik dus niet...ging ik bij de kerst spullen neuzen en ja hoor daar had ik wel iets liggen.
Het weer was er toch  niet voor toen ik deze kaart maakte, regen en kou..

Op de voorzijde heb ik een iets vrolijkers plaatje gevonden.


Basis is een oudere Dutch Doobadoo mal 470.713.020.
Afbeelding van Marianne Design IT565.
Doily van Joy!Crafts 6002/0361.
Wat plakparels rondom en verder met een pearl pen gedaan.



Heb het laten sluiten met een wit touwtje.




Design papier hele oude blokje van de Action.
Afbeelding is van Marianne Design IT563 gemat op een mal van de Action.
Takjes zijn van Marianne LR0256.




Rondom met Ice effect bewerkt daar het een winters plaatje was, had het dan toch iets extra's.

Benieuwd naar de volgende maand opdracht...

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in mooi model!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Elly, 2 leuke plaatjes heb je gebruikt, het is ook een apart model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zomer en winter in 1 kaart, wat bijzonder, leuk hoor Elly!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske..ja dat kwam nu zo uit..
      Groetjes Elly

      Verwijderen