Volgers

zondag 2 juni 2019

Vaderdag/mannenkaart...

Hallo lieve bloggers,

vandaag weer een nieuwe maand dus is het weer tijd voor een challenge die vanaf vandaag loopt bij Kaartjes Inspiratie Challenges.

Dit is mijn kaartje voor jullie geworden, hopend dat jullie ook mee willen gaan doen.


Dit is de inspiratie foto, vooral de kleuren blauw en roest/goud springen eruit. Dus hier dan ook mee aan de slag gegaan, ook door de stoel dacht ik..hee ik ga de kast eens gebruiken.
Super voor een mannenkaart, lekker een fles whiskey erin.


Dit is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.711. Zou hem nooit zelf hebben gekocht, maar ook deze had ik gewonnen, en komt nu mooi van pas.




Design papier is van Decotime, wat ik ook al een geruime tijd in mn kast had liggen.
De kast laten sluiten met 2 koperen mini brads, en een soort ketting eraan gemaakt, dit is een mal van Marianne Design CR1392.



Ik heb de basis met kraft gedaan maar wel de randjes bewerkt met Maya Gold kleur Bronze.
Het slotje ook hiermee gedaan.



Binnenzijde, Happy is van de Action.
En de fles whiskey komt uit een uitdrukboekje ook van Decotime.




Hier zie je hoe dat Maya Gold een beetje glimt.

Lijkt het je ook leuk om met de challenge mee te doen, kom dan op de fb groep van Kaartjes Inspiratie Challenges en plaats daar je kaartje.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

11 opmerkingen:

  1. Echt superleuk mannenkaartje! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere mannenkaart, heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke originele kaart! Mooie kleurcombi.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Superleuke mannenkaart heb je gemaakt Elly
    Creatieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jou kaart voor de challenge is ook goed gelukt. stoer kaartje

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby, ja die mannenkaarten blijft een dingetje bij me hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen