Volgers

woensdag 3 juli 2019

Bingo...

Hallo allemaal,

Hier een creatie voor onze kaartenkettingroep waar we elke maand een challenge hebben.
Deze keer was het Sport en Spel.

Dat was wel even iets...
maar toen viel mijn oog op de Bingo..en ja dat is toch echt wel een spel..voor mijn ouders toendertijd een sport hihihi, die gingen toen best vaak dat was hun uitje en daar ging het om geldprijzen.
Heel soms ging ik mee, maar dan had ik alweer spijt dat ik daar zat. 
Mooie herinneringen weer.



Hier de basis mal van Dutch Doobadoo gebruikt 470.713.175.
Heb het langere stukken omgevouwen en daar de bingokaartjes achtergeplakt.
Dus nu geen labels maar zitten ze ook echt vast.
Design papier is van de Action.


Deze pen met inktpotje is van Marianne Design COL1375.



Cijfers zijn ook van Marianne LR0582. 
Mooie rand is van Joy!Crafts 6002/1112.
Deze doormidden gehaald en zo aan beide zijdes gebruikt, maar als jullie mijn kennen hebben jullie zoiets al vaker voorbij zien komen.
Deze had ik nog niet eerder gebruikt, maar hij is wel erg mooi.

De kaartjes zijn stempels van Joy!Crafts 6410/0029 en heb ze gestempeld met Versa Magic GD-37 en GD-94.


Deze afbeelding is van Hobbyvoordelig HV008.

Benieuwd wat ik in mijn brievenbus vindt...altijd leuk.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

6 opmerkingen:

  1. PRACHTIG dit kaartjes Elly, leuk zo een thema en je hebt er echt iets moois van gemaakt met je bingokaartje...dan kwam er een beetje jeugdsentiment boven drijven toen je het aan ht maken was...KNAP gedaan weer

    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons heette dat kienen, ik ben één keer mee gegaan vond het echt vreselijk. Maar veel oudere mensen gingen bijna elke dag, dat was toen ik nog in Brabant woonde.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Bingo kaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Idd het heette Kienen! Hahaha.
      Groetjes Elly

      Verwijderen