Volgers

maandag 1 juli 2019

Vintage baby...

Goedemorgen bloggers,

Vandaag een baby kaartje gemaakt naar aanleiding van de challenge die liep bij Vintage and More.
Thema was: vintage/baby kaart.


Heb hier de basis mal genomen van Decotime, en de kleuren gebruikt die in de afbeelding zitten.



Blauw hoekjes kant..zat ook in het tasje wat ik eens gewonnen had, komt nu mooi van pas, satijn strikje erop en met de Olba pons 2 bloemetjes erbij gemaakt.



En hier heb je ze weer de mini bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268.
De rand rondom is met een pons gemaakt.



Deze afbeelding is van Gerda's Hobbyshop GH3165.
Gemat op een mal met schulprandjes van Crealies XXL69.
En daarachter zit een mooie rand van Joy!Crafts 6002/0537.

Help ik zie me even een grote fout!! Het plaatje had andersom gemoeten...
ik weet dat ik zo bezig was dat de mal van Joy!Crafts goed uitkwam, dat ik gewoon niet meer naar de afbeelding heb gekeken..en gewoon hem ineens gedraaid heb...


De doily is van Marianne Design LR0457, die heeft hele mooie accenten.
Op de bloemetjes heb ik met de pearl pen te werk gegaan, en ook aan de hoek van de basismal, en expres bij de punt een grotere stip gezet en de rest wat fijner.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Ooh wat een mooie kaart Elly en ik had je "grote fout" niet eens opgemerkt. Er valt zoveel moois te bewonderen en het stoort ook verder niet hoor, hij is práchtig :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, ik zag het meteen, ik heb dat plaatje ook en het hoort anders, maar daarom is je kaart niet minder mooi, ziet er super uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foutjes maken we allemaal wel eens, als je het niet had gezegd was het me niet opgevallen. Heel mooi vintage kaartje in prachtige kleuren en mooie mallen erop. Prachtige details ook.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige kaart vind ik dit.
    Een mooi lief plaatje, in een toffe vintage uitvoering gemaakt.
    Een supermooie kleurencombinatie, leuke vorm en hele mooie snijmallen.
    Een knap geheel.
    Bedankt voor je deelname aan onze Alles Mag challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha grootte fout, hij was me niet opgevallen, leuke kaart en heb goed naar je mal gekeken, zal dadelijk eens kijken volgens mij heb ik zoiets van Nellie Snellen!

    BeantwoordenVerwijderen